b..

~Çünkü biri için öfkelenmiyorsanız,o kişiyi sevemezdiniz.
Aşk
Reklam
'kendi kanadımı ,kendim iyileştirebilirim.kimseye ihtiyacım yok..'
"Ben okadar aptalim'ki, hala gelmesini istiyorum..."
Aşırı haklı İç sesim adetâ ..🙃
Gönderi kullanım dışı
Amin aminnn🤲🏻 Bülent hanımcım :Dfjdhchdhfhchch
Gönderi kullanım dışı