İrem Külahcı

İrem Külahcı
@nophenixx
"Bazen yukarıya çıkmak için karanlığa dokunmak gerekir."
Belki de insan, sevilmekten çok anlaşılmak istiyordu.
Reklam
Çünkü sadece kendi doğrularına göre yaşıyordu.
Hiçbir duygu saf değildi, her şeye korku ve nefret karışıyordu.
NASIL'ı anlıyorum, NEDEN'i anlamıyorum.
Modern yaşamın en vurucu noktası acımasızlığı veya güvensizliği değil; renksizliği, tekdüzeliği ve neşesizliğiydi.
Reklam