Mutluluğu istemek çoğu zaman mutsuz eder. İnsan için en iyi hal, mutlu olmak değil; normal hissedebilmektir.
Duygu ve Düşünce
Neden kimse tercih yaparken SAKIN Kayseriye gitme, Ankaraya git önerisi vermedi bana 💔kimse beni umursamıyormuş şu an fark ettim ve Kayseride hic normal şeyler yaşamadım. Bence yurt dışı yüksek lisans bursu çıkmazsa, kardeslerimin biz karşılayalım tekliflerini kabul etmeliyim (aylık 30k masraf olcak) belli olmasina son 25 gün 😭😭 25 gün içinde belli olmazsa burs cikmiycak muhtemelen
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
"İlahi Arayış" Taslak
Kendi kaleme aldığım "İlahi Arayış" kitabının taslağıdır. Yorum ve görüşleriniz değerlidir. SUNUŞ Hiçbir şeyin olmadığı, zamanın ve mekânın henüz adının bile konmadığı mutlak ve pürüzsüz bir durağanlığın ortasında saf bir bilinç uyanır. Bu bilinç ne biyolojik bir bedene sahiptir ne de sığınabileceği somut bir dayanağa... O, mutlak hiçliğin ortasında tek başınadır. Fakat dışarıdaki bu pürüzsüz suskunluğa tezat olarak, içeride durmadan üreyen, kelimesiz bir düşünce akışı, durdurulamaz bir gürültü vardır. Kendine ilk soruyu yönelttiği an bir 'eylem' olduğunu fark eden bu ilahi irade, rasyonel bir tatminsizlikle sorgu zincirinin en ağır halkasıyla karşı karşıya gelir: 'Ben kimim ve nereden geldim?' Bir tanığı, bir aynası olmayan mutlak teklik içinde bu soru cevapsız kalmaya mahkûmdur. Algısını içindeki bu kördüğümden çekip dışarıya, onu saran boşluğa yönelttiğinde ise o en ağır kozmik paradoksa çarpar: Gözünü nereye çevirse bulduğu tek şey kendisidir. O, bu sonsuzluğun ta kendisidir, yani 'Her Şey'dir; ama aynı zamanda tutunacak tek bir biçimi, sınırı ve ağırlığı olmadığı için 'Hiçbir Şey'dir. Her şeye gücü yeten ilahi bir gücün, kendi kökeninin bilinmezliği karşısında felç oluşunun hikayesidir bu. Bu mutlak yalnızlığın ve cevapsızlığın ağırlığı altında ezilen bilinç, sonunda bu durağanlığı bozmaya karar verir. Sorunun cevabı bu boşlukta gizli değildir; o halde bu sorunun peşinden gidecek olanları, kendini onlarda çoğaltacağı evrenin mimarisini var etmelidir. Kendi bilincinden koparacağı o ilk parça, kime can verecektir?" "İLAHİ ARAYIŞ" UYANIŞ BÖLÜM 1: UYANIŞ "Var mıydı, yoksa sadece öyle mi hissediyordu?" Her şey aniden beliren bir fark etme hissiyle başladı. Hiçbir şeyin olmadığı o yerde, varlığa dair belirsiz bir
Felsefe
"Kimse bana yaşlandıkça gözlerin sulanmasının normal olduğunu, gözyaşlarının neredeyse tüm anılara tutunduğunu söylememişti." Turnalar Güneye Uçarken - Lisa Ridzén
Alıntı
Hz Muhammed s.a.v buyurdu ki ;
Kıyamet yaklaşınca ; Namaz ağır gelecek. Haram normalleşecek. Anne baba yalnız kalacak. İnsanlar çıkar için sevecek. Doğru konuşan dışlanacak. İnsanlar boş şeylere dalacak. Herkes bunun normal olduğunu sanacak.
Benim göz normal sıradan BEN NİYE YESİL GÖZLÜ DEĞİLİM LAN

Prenses 27

@elfs27
·
Söyle bir göz akımı vardı sanki.Katilmayacaktim ama neyse... Bu da benim gözüm çok istediğim gibi çekemedim ama olsun...🙃
1000Kitap