Hacer yılmaz

Hacer yılmaz
@norpella
Günahlarımız da sevaplarımız da her şey ya yalnızlıktan ya yalnızlık korkusundandı bana kalırsa. Dünya koca bir yetimhaneydi. Başka türlü, adına zaman dedikleri delik böyle çimdirir miydi ruhumuzu? Bu kadar yalnız olunur muydu?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ve yarım kalan her şey sonsuzluğa uzardı.
Eğer tutunacak sağlam bir dalımız yoksa dünya bizi kırpan güden yola getiren ümitsiz isteksiz sefil meczuplara dönüştüren heves kırıcı bir yerdi. Hayat öldürürdü. Zaten yaşamanın nihai amacı da ölmek değil miydi?
Bir yanlışı sırf güzel olduğu için sevebilir insan.