Nesrin

Nesrin
@nosanora
"De ki: Namazım, ibadetlerim, hayatım ve ölümüm, alemlerin Rabbi Allah içindir." (Enâm 162)
"Yol değişir, yön değişir, insan bile değişir; fakat yolun sahibini kalbinde taşıyan, her durakta biraz daha kendine yaklaşır..."
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Yol...
Asıl mesele varmak mı, yoksa yürürken kimin davetine icabet ettiğini unutmamak mı?
Günün finali
Bir şeyler yapıldı. Bir şeyler yarım kaldı. Bir şeyler hiç başlamadı. Hepsi eşit derecede kabul edildi.
Kendimizden geriye ne bırakacağız bu fani dünyadan göçüp giderken?
Gurbet Kuşları
..... Galiba her şey yerli yerinde de insanlar ortalık eskiymiş, bir dostu bulamasak gölgesini arardık şimdi gölgeler de insanlara benziyor yarısı karanlık, yarısı kiralık herkes içinde üç-beş yalnız besliyor ...herkesin gözü başkasının yalnızlığında bir 'çıt' yeterdi oysa bir insanla bir 'çıt', açılıp kapanmaya şimdi herkesin ortasında şimdi bir insanın ortasında çat çat çat çarpışan üç-beş yalnız üç-beş yaralısı var herkesin hayatında ve yalnızca bir cümlesi: Biz çok yalnızdık! Ve galiba yalnızlığın bol gelmesinden içimizdeki bu kalabalık öyle korktuk ki yalnızlığımızdan kimseye bırakmadık ! Haydar Ergülen
Edebiyat