yolun yorgunluğu, zorluğu seni üzmesin..
nasıl olsa ölmüycekmisin.. ölene kadar mücadeleye devam etmelisin.. düşsen de, yıkılsan da darmadağın olsan da, ne kadar çok günahkar olsan da düştüğünde 'Allah' diyerek kalkmasını biliceksin..Allah'tan gücünü alıcaksın unutma!