sevgili günlük :d
yeryüzündeki tüm tiyatroları okumaya yemin etmiş gibi davrandığım bir alışveriş yaptım (17 tanecik) yaz boyu tiyatro okuması akacak gibi görünüyor. çk mtlym çk :') not: artık kitap almıyorum dediğimde inanmamıştık zaten :d not2: hem alıyorum hem okuyorum o yüzden hiç almamışım gibi bile sayabiliriz (girl math)
Hayırlı Kandiller :)
Yine küçük bir jest yapıp ağaç ekmek istiyorum arkadaşlar, doğru miktarı ilk bilene bendeniz ekşilimon dan istediği yöreye bi ağaç. Not: katılım şartları: Beni takip etmek, sol böbreğinizi vermek ve bu mesajı 129373738339 kişi ile paylaşmak🤓 Not2: şaka şaka bilirseniz yeterli 😌 Not3: ilk yorum geçerli 😜
1000Kitap
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Vasiyet-9
''Öldükten sonra mezarımın başında, belirli aralıkla çalınmasını istediğim şarkıların bir listesini yapıyorum. Güncellenecektir.'' Ne ölmesi kardeşim, bayılmışım amk. Şaka bi yana, bu şarkıyıda video eşliğinde istiyorum, ayrıca ses sistemini biraz profesyonel ayarlayın, telefondan melefondan açayım demeyin, bela olurum size buraya geldiğinizde! Bi öldük diye ağlaya ağlaya dans edemeyecek miyiz yani? Allah allah! Ne bu ya ölü toprağı sanki benim değil sizin üstünüze serpilmiş, hadi uyumaya mı geldik!!! Not: 2.40'da ki kız, umarım hep böyle güzel ağlamışsındır ömrün boyunca. Ağlamak bazı insanlara hiç yakışmıyor da. Herkes dans edip patlarken, senin ellerini yanağında birleştirip sadece bu melodilere kendini kaptırman...Gerçekten harika! Not2: 4.45'te ki kız, burada ki hurilerden bir tane senin kopyanı yaptırdım. Hakkını helal et! Armin van Buuren and crowd get emotional with RAMsterdam (Jorn van Deynhoven Remix) youtu.be/Aw3c6rr8-mU?si=...
Not2
İsviçre'den sonra Ocak ortasında Avustralya gezimiz olacak... Borsa üssümüzü oraya kuracağız...🤣 Sadece sevdiklerimin olduğu bir ortam kuracağım. Bir İngiliz,bir Alman ve bir Türk olarak yeni alanımız burası olacak..🤔
Not2
#ENKAİ'den güzel bir Mercedes alacağım...🤣🤣 Çok yıprattın beni patron... Fakat senden vazgeçemiyorum... Orada bir #CITI var...🤣🤣 Ona savaşım var...🤔🤔
Not2
Hedef ile sevgilime hediye Bugatti aldım. Hediyesinin ne olduğunu bilmeden benimle İngiltere yolculuğuna çıktı sevgili hanımefendi...🤣🤣 Sen ayağının tozuyla Türkiye 'den Almanya 'ya geç.Dinlenmeden Anna seni İngiltere 'ye davet etsin.🤣🤣 Sevgilinde sana eşlik etsin...🤣🤣 Borsada gecem gündüzüm yok... Böyle hayat mı olur? Fonlarda oyun çeken zengin itlere acımam... Son gülene bakarım.