Yasemin

Yasemin
@notexist
İnsanları zorla kendi cennetinize götüremezsiniz!
Biliyor musun insan üzgün olunca gün batımının tadına daha iyi varıyor.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ama başında fes, ayağında şalvar var diye sözüne kulak asan olmamış. Büyükler böyledir işte.
Büyüklere bir şeyi açıklamazsanız olmaz.
Zaten ben hiçbir şeyin gerçeğine varamadım şimdiye kadar. Yargılarımı sözlere göre değil, davranışlara göre ayarlamalıydım.