yürüyüşünüz ya tabii...yürüyüşten insanın kişiliğini anlamanın mümkün olduğunu kabul etmez misiniz,Dimitri Fyodoroviç? bilim bakımından bile kabul edilmiştir
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
hayvanları sevin çünkü tanrı onlara düşüncenin başlangıcını,saf bir sevinç duygusunu bağışlamıştır. bu duyguyu bozmayın , hayvanlardan sevinçlerini alarak hırpalamayın. tanrının kuralına karşı gelmeyin. insanoğlu!hayvanlara hükmetmeye kalkışma,onlar günahsızdır;oysa sen büyüklüğüne rağmen yaşadığın yeryüzü toprağını çürütüyor,arkanda sadece bu çürümenin izlerini bırakıyorsun.
özel olarak çocukları sevin çünkü onlar da melekler kadar günahsızdır;kalplerimizi duygulandırmak,paklamak için yaratılmışlardır,bizim için örnektir onlar. küçüklerden birine kötülük etmek günahların en büyüğüdür.
çevremizi saran şu tanrı nimetlerine bakın bir kere:Gök açık,hava temiz,otlar körpe,kuşlar,doğa alabildiğine güzel ve günahsız...yalnız bizler hayatın cennet olduğunun farkında değiliz.
Niçin oruç tutarsınız?Neden bu iş için göklerden ödül umuyorsunuz?Ödül olduktan sonra orucu ben de tutarım. Sen hayattayken,aramızdayken erdemli ol. Manastıra kapanıp hazıra konmadan,yukarıdan ödül beklemeden topluma yararlı ol; önemli olan bu...