can

can
@nothingness19
ah istanbul istanbul olalı
Istanbul, 2 Haziran
56 okur puanı
Ocak 2020 tarihinde katıldı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
1800'lerde mi yaşasaydık acaba
sessiz , yalnız bir yaşam ; sonra çalışma , faydalı bir çalışma; sonra dinlenme , doğa , kitap , müzik, yakınlık duyduğun bir insanı sevmek, işte benim en çok hayal ettiğim mutluluk bu. Bütün bunların üstüne sizin gibi bir dost , belki bir aile, yani bir insanın isteyebileceği şeylerin hepsi. 
Sayfa 45·Kitabı okudu
Erdem isimli okura yanıt verildi
can
teknolojiden önceki dünya diyelim erdem hocam
8/10
·184 syf.··
Beğendi
·
2017 25. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 12 Mart 2017 12:31
Acemi bir Tolstoy okuyucusu olarak sıradan bir savaş hikayesi gibi başlayan SİVASTOPOL un derin anlamını kavrayabildim artık .. '' Savaşlar yazarlar doguruyor '' savaş görmuş bizzat içinde bulunmuş insanların bakışı ile sus pus evlerınde oturan elinde bir fincan kahveyle hımmm ''Bu da neymiş pek bir abartmış'' diye ahkam kesen okur arasındaki ...dönem,fikir,yediği ekmek,ayagındaki ayakkabı,silah namlusunun kokusu,top güllesinin kulak patlatan sesi, kadar fark var.... '' siz hiç ölüm korkusu nedir bilirmisiniz ? ya kan kokusu? biz toplu halde dondukmu soguktan ? ya da bitlendikmi binlerce kişi ? ekmegi ısırırken hüngür hüngür agladıkmı acaba ...ne kadar aç kaldık ? hangimizin bacagını sıhhıyede kopara kopara aldılar.... bu gün ölecegim diyerek güne başlayıp ...ölürken öldüğünü bile anlamayıp arkadaşına olan onıkı kopik borcunu düşünen adamların hikayesini anladığımız gün sanırım bizde insan olma yolunda bir adım daha ilerlemiş olacagız.. klasikler beni sıkıyor ,yoruyor , bunlar gelmiş geçmiş şeylerdir ,diye düşünüyorsanız söyleyecek birşeyim yok ama büyümek istiyorsanız ''OKUYUN'' barışla kalın....
SivastopolLev Tolstoy · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 20193,005 okunma
can
klasik okumadan "klasikler beni cok sıkıyor yeaa" edebiyatı yapanlara ibret olsun böyle kitaplar..
Varsın çirkin olsun yüzüm , ama kibar , anlamlı ve en önemlisi çok zeki olsun yeter . "
can
züğürt tesellisi 😀
... biraz ücret alıyordu, eline para geçer geçmez de hemen kitap almaya koşuyordu.
can
ben