Hayata inanmasam,sevdiğim kadına sırt çevirsem,dünyanın gidişine inancım kalmasa,hatta tam tersine her şeyin karmakarışık,uğursuz,belki de şeytanca bir kaos olduğuna iman etsem, insanların hayal kırıklığından uğradığı bütün korkulara tutulsam yine de yaşamayı isteyeceğim hayat kadehini ağzıma götürünce bitirene kadar bırakmayacağım.
<<Ama bilinmez, yaşım 30’a gelince kadehimi bir yana fırlatıp bitirmeden de çekilebilirim. 30 yaşına kadar da gençliğimin her şeye,her türlü hayal kırıklığına, hayata karşı nefrete üstün geleceğini kesin olarak biliyorum>>
“Hayat tatlı, neşe dolu!”
Hayat cennettir , hepimiz cennetteyiz,yalnız bunu bilmek istemiyoruz. Bilmek isteseydik hemen yarın bütün dünya gerçek bir cennete dönerdi