Nurcihan

"Beni sev ya da benden nefret et, ikisi de benim yararıma.Seversen hep kalbinde,nefret edersen hep aklında olurum." Louis Aragon
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Sürgünün bir mevsimi olsa,ne olurdu sizce ?Her şeye rağmen umut dolu çiçek açan ilkbahar mı, hüzün ve melankoli yüklü sonbahar mı?
"Akıllı insanların eskiden beri söylediği gibi mutluluk sağlığa benzer: Gözünün önündeyken onu fark etmezsin.Lakin yıllar geçer ve mutluluğu anımsamaya başlarsın,hem de öyle bir anımsarsın ki!"
Sayfa 135
Anne baba ve çocuklar
"Kabahat gençlerde değil,sizdedir.Siz gençleri nasıl terbiye ederseniz,onlar da öyle yetişir.Gençlere verdiğiniz terbiye nedir?Sadece hiç!"
Sayfa 65
Şu kuralı aklınızdan hiç çıkarmayınız:'Sağlam ruh sağlam vücutta bulunur.'
Sayfa 64