Varoluşsal yalnızlık bizim ayrılmaz bir parçamızdır. İnsan doğarken, yaşarken ve ölürken yalnızdır. Çünkü kişiliğimiz değişkendir. Kendimizle ilgili bir şeyler paylaşırken, zihnimizden kelimelere düşünceler dökülene kadar kişiliğimiz değişmiş olur. Bu yüzden bizi en iyi anlayan yine biziz.