nrnsarcan

nrnsarcan
@nrnsarcan
2×2=1

nrnsarcan

, bir kitap okudu
10/10
·300 syf.·
Beğendi
·
28 saatte okudu
·
2020 2. kitabı
Selahattin Demirtaş
9.3/10 · 7,4bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ortadoğu'nun cetvelle çizilmiş sınırlarının parçaladığı yürekler... - SON-
Sayfa 292·Kitabı okudu
Bedo. İnciyi seveceksen bir gerdanda sallanan kolyede değil, denizin en dibindeki istiridyenin içinde seveceksin.
Sayfa 278·Kitabı okudu
Ahmet KAYA söylemişti yıllar önce: ".. Toprak olmak ne garip şey anne Ölmek ne garip şey anne Uçurumlar ki sende büyür Dağdır ki sende göçer Ben yaprak derim çiçek derim Çam diplerine açmış kanatlarını kozalak derim Gül yanaklı çocuğa benzer Yine de Oğlunu yitirmek kim bilir Ne garip şey anne " ️
Sayfa 124·Kitabı okudu