Nurş

Nurş
@nrshdrn
... henüz gelmese de yâr, umudum var !
Sayfa 152
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir yer var İyiliğin ve kötülüğün ötesinde Seninle orada buluşacağız
Sayfa 86
“Her insanın içinde iyi ve kötü, yan yana durur. Hangisini beslersen o galip gelir.”
Sayfa 85
“ Artık ne aşk ne esriklik var , Pişmanlıklar içimi yakar!”
Sayfa 44
“Tehlike yakında Ve zaman uçup gidiyor...”
Sayfa 43