Nur Değirmenci

Nur Değirmenci
@nrsndgrmnc
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Acı çekmeyen için akıl vermek, Yol göstermek ne kolay. Ateş düştüğü yeri yakar. İçi yananlar,yürek yangınına lafla merhem olmaktan, Çılgınlığı İpek urganla bağlamaktan vazgeçerler. Ağrı okuyup üflemekle geçer mi hiç? Çeken bilir,boşuna konuşma. Yüreğimin feryadı başka bütün sesleri bastırıyor.
Gülerken ağlamak,ağlanacak şeye gülmekten daha iyi değil mi?