Bazı insanlar bir duâdır.Gelir ,gönlünü onarır sana Rabbini hatırlatır.Bazıları ise bir sınavdır.Kırar ,yorar ama senin kalbini Allah'a yakınlaştırır.Kimi seni secdeye götürür , kimi sabrının büyümesine vesile olur.Rabbimiz her insanla bizi terbiye eder , olgunlaştırır. Her gelen bir iz , her giden bir ders bırakır. İyiliğiyle gelenlere şükret , sınav olanlara sabret .Çünkü her biri senin yolculuğunda bir durak misalidir.Kimi dua , kimi imtihan olmak istedikleri rol içindeler.Ama unutma! Hepsi hayrın bir parçasıdır