Dergâh-ı İlahîde abd, kendi kusurunu ve acz ve fakrını görüp kemal-i rububiyetin ve kudret-i Samedaniyenin ve rahmet-i İlahiyenin önünde hayret ve muhabbetle secde etmektir.
"Hayatta hiç bir karşılaşma tesadüf değildir , karşılaşıp hayatına aldığın her insan ;
>Ya bir imtihandır...
>Ya bir cezadır...
> Ya da Allah'tan bir lütuftur...