Kendini bıraktığın anda ortaya çıkan kin ve nefretten başkası değildir. Çünkü insan uğradığı haksızlığı unutmaz. Yapılan haksızlıkla baş etmeyi öğrenir.
Aynada yirmi yaşındaki bir gencin başını ve yüzünü gördü, ama böylesi kıymetlendirmelere alışık olmadığı için görüntüsüne nasıl değer biçeceğini bilemedi.