"Göze hoş görünüyor burası ama bir bütün olarak bakıldığında, bu gökkubbenin altında, gün ışığında israfın, kötü yönetimin, zorbalığın, borcun, ipoteğin, zulmün, açlığın, çıplaklığın ve acının üst üste yığıldıgı bir kule aslında."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Fransız devrimi yılları.( Paris-Londra )
Açlık, sefalet, intikam ve öfke. Birbirini takip eden amansız duygular. İnsanın insan olma cabaları ve adelet. Sahi adalet neydi ? Üst sınıfın alt sınıfı ezmesimiydi yoksa kötülerin iyilere karşı hep galip gelmesimiydi. Hayır ! Adalet insan gibi yaşamayı herkesin hak etmesiydi. Adalet insan olabilmekti...