Sedat Anar Hemo olmak ister miydim?Bu kadar acıya şahit olmak beni nasıl yapardı?Zor bir soru ve ben bunun üzerine okurken çok düşündüm;okurken bile böylesine derinden etkilenebiliyorsam...Sevmenin ve sevilmenin insan üzerindeki etkisi çok iyi anlatılmış.Bir hışımda okunabilen sürükleyici bir kitap.Kitap okuma alışkanlığı olmayanların bile her saniye okumak isteyecekleri bir kitap olacağından eminim,sulu gözlüler mendillerinizi yanınızdan eksik etmeyiniz.İyi okumalarrr<33 Hallerin Esiri