Bir gün şöyle dedim bir şaire: -Gerçek değerini anlayabilmemiz için ölmeni beklemek gerekecek.
Cevap verdi:
-Elbette, ölüm her zaman açıklayacı olmuştur. Ama sen, değerimi gerçekten bilmek istiyorsan, yüreğimdekinin dilimdekinden, dilediğimin de elimdekinden daha fazla olduğunu bilmelisin.