Nesrin

Nesrin
@nsbozkk
“Her şey ne güzel! Yaşamak ne güzel! Diye bağırsaydım sever miydin beni? Sevmezdin. Çünkü yalan insanı çirkinleştirir. Sense çirkinliği sevmezsin, sevemezsin.”
Sayfa 94·Kitabı okuyor
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“ ölüm bütün suç ve kabahatlerden arındıran sonsuz bir varlık biçimidir”
Sayfa 89·Kitabı okudu
“Doğrunun özgür olmadığı yerde özgürlük de doğru değildir.”
Sayfa 61·Kitabı okudu
“Barbarların tarihteki rolleri büyük fatih ve kâşiflerden daha önemlidir. Barbarlar doymuş kültürleri yıkarlar.”
Sayfa 14·Kitabı okudu
“ Adam başka masum önerilerde bulundu, belki de gitmeye karar veren bir kadını hiçbir gücün tutamayacağını bilmiyordu. Sonunda pes etti.”
Sayfa 40·Kitabı okudu