Yazara karşı o kadar ön yargım var ki , bu bende artık kitaplarına da olumsuz bakmama sebep oluyor. Sürekli Türkleri yerme çabasında olan yazarın üslubu bana çok basit geldi. Ayrıca konuyu birden bağlaştırması da oldukça saçmaydı. Kitapta bol bol Yunanlılara övgüler yapıp , Ermeni soykırımını kabul eden yazar bunu nasıl gözden kaçırmış bilmem. Keşke Türkleri yerme fikrine kafa yorduğu kadar biraz da kitabın üslubuna dikkat etseymiş diye düşündüm. Bunlar olumsuz özellikleri olarak karşıma çıktı ama kitabın sonu güzeldi. Bir başkaldırı mevcut kitapta. Eski gelenek ve göreneklere yerinde bir başkaldırı.
"Demek ki bu hayatta mucizeler mümkündü."
MutlulukZülfü Livaneli · Doğan Kitap · 202043,7bin okunma