nur

nur
@nur4lm
Kanadından öpüyorum kalbimin kuşu'
Bugün çok merak ettiğim bir kitabı almayı düşünüyordum taki fiyatını görene kadar. Ben alabilirim ama alamayanlar da var diye birşey demeyeceğim direkt söylüyorum bende alamadım bu şekilde pahalı olmaları çok absürt.🙄🙄
Reklam
"İnsan hayal kurarken gözlerini kapatır, hiç kimse hayallerimizi görmesin diye yaparız aslında, gözlerimizi kapatınca kendimizden bile saklarız hayallerimizi. İçimizdeki gerçek biz, o haldeki biziz aslında"
"Yaşamak uzun süren bir intihardır."
Sayfa 118