Ayşenur

Ayşenur
@nur_aise
Buyrun sohbete...
'Aşık' hangisidir? 1.Leyla Irak'ta hasta diyorlar Keşke ona deva veren tabib ben olsam 2.Leyla Irak'ta hasta diyorlar Keşke dermansız derdi ben olsam (Alıntıdır)
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Ayşenur

, bir kitap okudu
Puan vermedi·112 syf.·
21 saatte okudu
·
2020 1. kitabı
Nuri Pakdil
8.6/10 · 1.320 okunma
'Eğri mülkiyet' , 'Kirli mülkiyet' , 'Kanlı mülkiyet' demelerimden alınıyorlar, kırılıyorlar. Bir şey demeseler de doğrudan, açıkça, hissediyorum ben; tanışıklığımız olanların içinde epeyce var böyleleri. Ne söylüyorum ben? Eğriyse düzeltilmeli, kirliyse arındırılmalı, kanlıysa kazına kazına temiz yeri ortaya çıkarılmalı demiyor muyum? Aklımızla irdelenecek mülkiyetin temize çıkması olanaksız bence tek başına. Bir de daha köklü irdelenmesi gerekiyor mülkiyetin, vicdanımızla... Ona soralım, vicdanımıza. Oluşum süreçlerini vicdanımızın süzgecinden geçirelim. Birikmiş, yığılmış mülkiyeti danışalım vicdanımıza. Mütemadiyen vicdanında kendi kendini sorgulamayan, hiçliğe doğru hızla kayıyor demektir!
İçi öyle derin bir müzik ki insanın, yazarken...
Bıçak sırtında yürümek denli tehlikeli: duyarlı bir dengeyi tutturmaya çalışmak ve sonra da onu korumak. Ve hele de, ekşimiş süte dönmüş bir toplumdaysanız!