Nur Hanemm

Yapacak bir şey yok.. Yine özler, yine bekleriz... Çay içer, kitap okur, namaz kılar, duâ ederiz..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir ara mutlu oldum, hâlâ acısını çekiyorum..
Soluklandığım yerle ,soluğumun kesildiği yer aynı..
Bu sözü aklınızdan çıkarmayın.!
Niyeti olmayanın bahaneleri vardır..
Bir gün en sevdiğim öldü. Ben neye üzülsem onun ölümüne ağladım..🕯️🕊️