Nur Hanemm

Koşarsın koşarsın da varamazsın hani; içindeki umut, varamadığın kadar büyür. Sen bakarsın ışıltıyla. İleriye uzanırsın uzandıkça da kolların uzar. Gene de boşluğu avuçlarsın hep; düşünü düş yapan boşluğu...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ey Hayâ! Ne kutlu libassın ki sana bürünenler iki kat güzelleşiyor. Senden ırak kalanlar ise hepten tükeniyor. Seni hiç sayanlar ve seni yırtıp atanlar nelerden mahrum kaldıklarını bilseler, ah bir bilseler…
Zülfikar sahibi Ali'ye (r.a) ve onun zühre çiçeği Fatıma'ya(r.a) selam olsun..
Semaya bakmanın on faydası vardır denildi. Üzüntüyü eksiltir, vesveseyi azaltır, evham korkusunu giderir, Allah'ı hatırlatır, kalbinde Allah'a karşı saygıyı yeşertir, olumsuz fikirleri siler, sevda hastalığına fayda verir, müştak olanları teselli eder, birbirini sevenlere ünsiyet verir. O sema ki dua edenlerin kıblesidir..
Hele bir de saçını okşadıysanız Filistinli bir çocuğun,o masum kokusu sindiyse ellerinize… Unutamazsınız… Uyuyamazsınız… Yok sayamazsınız… Bundan böyle.