Nur

"Neden yanımda değilsin?"
Sayfa 83·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sen olmayınca, yokluğun karanlığına yuvarlanıp kayboluyorum. Kimseler inanmıyor bir hayatım olduğuna.
Sayfa 74·Kitabı okudu
Bazen kendi kendine soruyorsun, her şey başka türlü olsaydı pişmanlıkların ortadan kalkacak mıydı? Her şey başka türlü olsaydı, yine de derin pişmanlıklar yaşayacaktın, kendini kandırmanın faydası yok.
Sayfa 68·Kitabı okudu
Her vakit, tahammülü imkânsız acıların arifesinde durduğunu düşünmenin dayanılmaz gerilimi var üzerinde.
Sayfa 65·Kitabı okudu
Nasıl oluyor da en büyük yokluk sancısını, en yoğun kaybetme korkusunu ona en yakın olduğun anlarda yaşıyorsun?
Sayfa 66·Kitabı okudu