Nur DİNÇ

Nur DİNÇ
@nurdincc
Kalbini ortaya koyan herkes kaybediyor...
Sosyal hizmet
İstanbul/Ankara
İstanbul, 14 Eylül 2001
22 okur puanı
Aralık 2020 tarihinde katıldı
Çünkü hayata sığınmış bir armağandır ömür, aynen şiirdeki gibi. Sen bu ömrü yani hayatını tamamlıyorsun. Öleceğini biliyorsun, toprağa gireceğini...Bu ömürde, yaşadığın toplumun içinde dostluk kurabilmeye, dayanışma getirebilmeye, insanlara ihanet etmeden, alçaklık yapmadan, ahmaklık yapmadan yaşayabilmeye ben vefa diyorum. Vicdanlı olan adam, vefayı bilir.
Reklam
Hayatından öç almaz,hayatı anlamak için ve hayata müdahil olabilmek için çabalar.
Tedirginlik mücadelenin parçası olamaz
Kavrama ve anlama çabasından uzaklaşıp,duygulara kapılarak,kendinizden taviz vermek yanlıştır.İnsanların büyük çoğunluğu,duygusal konforu hakikate tercih eder."Ben üzülmeyeyim,karşımdaki da üzülmesin,o yüzden aman tekneyi sallamayalım"yaklaşımı,insanların ezici çoğunluğunun tipik davranış biçimidir.Oysaki üzülme ve etrafındakileri üzme pahasına,hakikatten vazgeçmemek bence daha yüksek bir haslet.
Bağlanamama hissi iyidir,insana bağımsızlığı öğretir.