Nur DİNÇ

Nur DİNÇ
@nurdincc
Kalbini ortaya koyan herkes kaybediyor...
Sosyal hizmet
İstanbul/Ankara
İstanbul, 14 Eylül 2001
22 okur puanı
Aralık 2020 tarihinde katıldı
"Bu dünya da yaşıyoruz;bir faydamız olur mu,olacak mı,eğlenir miyiz, eğlendirebilecek miyiz, bilgilenir miyiz,bilgilendirebilecek miyiz?Çünkü önünde sonunda,biteceğiz."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
İnsanın bir sürü derdi vardır hayatla.Mesela benim en büyük dertlerimden biri tükenmek.Kendimi tüketmek.Yaratamama,yapamama korkusu...Konsantre olamamak...Kendimle bir olamamak...Ama bütün o arayışlar...Bizi var eden şeyler,işte tam da o arayışlar.Aramadan neyi bulacaksın?Bu inkar edilemez bir gerçek.
Hayat hiç yetmiyor!Hem de kimse için...
Kişi,öz saygısını yitirmişse,ipini çek gitsin.Öz saygısını kaybetmiş birinden her şey beklenir.