"Bu dünya da yaşıyoruz;bir faydamız olur mu,olacak mı,eğlenir miyiz, eğlendirebilecek miyiz, bilgilenir miyiz,bilgilendirebilecek miyiz?Çünkü önünde sonunda,biteceğiz."
İnsanın bir sürü derdi vardır hayatla.Mesela benim en büyük dertlerimden biri tükenmek.Kendimi tüketmek.Yaratamama,yapamama korkusu...Konsantre olamamak...Kendimle bir olamamak...Ama bütün o arayışlar...Bizi var eden şeyler,işte tam da o arayışlar.Aramadan neyi bulacaksın?Bu inkar edilemez bir gerçek.