📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Var oluş ciddi bir şeydir...Ama haddinden fazla ciddiye alırsan,var olmayacağını bilmek can acıtır;hiç ciddiye almazsan da,var oluş,alelade bir şey haline gelir.
Zordur aklın evcilliği;devşirense kendini.Devineni ender,değişeni nadirdir.İnsan,kıymıkla söz geçirir kendine;algıladığını çizen,duyduğunu yeniden sesle var eden,gördüğünü,kendi içinde başkaca yaratansa hele.Doğanın içinden,eski bir kaya parçası gibi doğrulur da insan.Sonra kaya olmaktan vazgeçer,Durur öyle,göğe uzar,ağaç olup kökünü yoklar.Ya da bırakır kendini çim gibi yere;ses etmedikçe birileri gezinir üzerinde.Bilmenin yoludur,olmayı denemek.Gölge gibi uzar,gölgedir,kısalır.Olmanın her haline hemhal katılır.
Kişiye en yakın şey,kütüphanesidir bence.Hangi kitapları seçmiş,onları hangi düzende koymuş,kitaplarını neye göre sıralamış,önlerine hangi aksesuarları,süsleri koymuş,hangi karalamayı üzerine yapıştırmış? İşte kütüphane,insanın zihninin kopyası...