📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kaybetmekten hâlâ çok korkuyorum...Ölümün bir yolculuk,bir geçiş olduğuna hâlâ kendimi ikna etmeye çalışıyorum.Korkum çok büyük...Ölümden değil,kaybetmekten korkuyorum.
Adam olmak bireyseldir.Onun anıtsal bir karakter olduğunu düşünürüm.Bulunduğum coğrafya,sosyolojik durum ya da her neyse şartlar,buna izin vermeyebilir;zorlanabilirsin,az olabilirsin ama olacaksan olursun.