elifnur omay

"Ve biz... Bir kış daha geçireceğiz büyük öfkelerimizin içinde ve ümidimizin, ateşinde ısınarak.' Nazım hikmet
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir insanın hayatının en başı nerden başlar?
Ben tüm dünyayla savaşmaya hazırım.senden başka korktuğum kimse yok.
"Her düşlediğini yapamıyor insan,her düş çiçek açmıyor."
Bu ülkede hakkını hukukla aramak isteyenler,içlerindeki savaşma istekleri sönüp gidene,uğradıkları haksızlık tatsız bir anı yada arkadaşlara anlatılan trajikomik bir durum olana kadar bekletilirler,yıldırılırlar ve bıktırılırlardı.
Sayfa 406·Kitabı okudu