- “Söylesene,” dedi, sence sefil haldeki biri mi, yoksa mutlu biri mi daha iyi adaklar adar?”
- “Mutlu biri elbette .”
-“Yanlış,” dedi “Mutlu biri kendi hayatıyla meşguldür. Kimseye minnet borcu olmadığını düşünür.Ama onu soğuktan titret,karısını öldür,çocuğunu sakat bırak o zaman dualarını duyarsın.Sana kar beyazı bir süt danası alabilmek için ailesini bir ay aç bırakır.Parası yeterse yüz tane alır.”