Nursabah

Nursabah
@nursabah
öğrenci
lise
MUŞ
MUŞ
10 okur puanı
Ekim 2015 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Benim yazgım kendi çizeceğim yoldur! O yolda beraber yürümeyi kabullendiğim insanı da kimseyle paylaşamam ben... YAZGIYA BİLE KAFA TUTACAK KADAR YÜREKLİ... Özgürlüğe âşık!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Polisiye sevenler için bir vazgeçilmez AKLINDAN BİR SAYI TUT ve GÖZLERİNİ SIMSIKI KAPAT herkese öneririm. :)

Nursabah

, bir kitabı okumaya başladı
V. C. Andrews
7.7/10 · 167 okunma

Nursabah

, bir kitap okudu
9/10
·528 syf.·
Beğendi
·
2015 22. kitabı
Ahmet Ümit
8.3/10 · 24,7bin okunma