Ezcümle, herkes varlığındaki boşluğu doldurmak istiyor. Dolduramadan ölüyor. Ama uğraşma boşuna,boşluk dolmaz! Varolmanın bosluğu o! Dolsa biz, biz ol
mayız!
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Kemik kırığı ile duyulan acı birbiriyle doğru orantılıdır.Kırığın şiddeti arttıkça acının şiddeti de artar.Onur kırığı ile duyulan acı ise ters orantılıdır.Darbe sayısı arttıkça hissedilen acı azalır,hassasiyet tabakası kalınlaşır.Onur dumur olur."
Osman'dan hiç de aşağı kalmadıkları kesindi.
Hepimizin birbirimizden daha riyakâr ve çakal olduğumuz, hepimizin koynumuzda birer çıkar ajandası gezdirdiğimiz, hepimizin digerlerimizden gizli planlarla kritik bilgilerle yaşadığımız kesindi. Mağduriyetin, masumiyetin, doğruculuğun, açık yürekliliğin, dürüstlügün ve buna benzer pek çok şeyin paslandığı, pastan işlemez hale geldiği alandaydık. Burada değerler erimişti. Defa-
larca eriyip sonunda yok olmuştu. Makyavel'i öyle aşmiştık ki, adamın kemiklerini sızlatıyor olabilirdik.