Tuba ctnky

Tuba ctnky
@nuru_misal
Allah var gam yok
ÎNSÂNOĞLU kendisini olduğu gibi kabullenen 'yer'e ait hissediyor.. Düşünce ve Duygularından utanç duymadığı, kınanmadan buyur edildiği, kendisini Güvende hissettiren yere ... Yaralarının görünmesinden korkmadığı bir yere. “ Bu yüzden Însân Yurdudur İNSÂNIN ” ___//Kemâl Sayar
Reklam
“Sükût… Kıvrım kıvrım uzaklık uzar; Tek nokta seçemez dünyadan nazar. Yerinde mi acep, ölü ve mezar? Yeryüzü boşaldı, habersiz miyiz? Güneşe göç var da, kalan biz miyiz?” Necip Fazıl Kısakürek
Madem çiçekleri görmek için baharı beklemek zarureti vardır, biz de ona şiddetle ve sabırsızlıkla intizar etmekteyiz.
Ve insan en çok göğe vurgun. Sonra zifiriliğe, şiire ve hep Allah’a.
“Geceye yenilmeyen her insana, ödül olarak bir sabah, bir gündüz ve bir güneş vardır.” Sezai Karakoç
Reklam