KÜBRA NUR BAŞCIL

KÜBRA NUR BAŞCIL
@nurunkitapdunyasii
AEÜ/BÖTE 26.08/Başak Mavi huydur bende Kitap/Bisiklet Aşığı Koca Gözlü/Minyon Hayallerinin peşinden koşan bayan‍️ İnstagram: nurunkitapdunyasii
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğretmeni
Lisans
Hatay
Nevşehir, 28 Ağustos
1120 okur puanı
Aralık 2017 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
8/10
·250 syf.··
2024 74. kitabı
·
8 günde okudu
·
Okunma: 26 Aralık 2024 18:34
Merhaba sevgili kitap kurtları bugün sizlere anı tarzında yazılmış bir kitapla geldim Kitap aynen adının verildiği gibi bir ceza hakiminin anılarını anlatıyor. Kitap 3 bölümden oluşuyor. Hakimlik Anılarınının anlatıldığı 2.bölümde 72 anı var. Yazar önce kendinden, hakim olana kadarki sürecinden, nasıl hakim olduğundan (bölüm1), hakim olduktan sonra karşısına çıkan davalardan ve başkaları tarafından yaşanılıp kendine anlatılan davaları kaleme alıp bizlere anlatmış. Bazı olaylar ne kadar trajikomik olsa da bazıları da bir o kadar acımasız, can yakıyor. Ve bunlar yaşanmış olaylar... Gerçekten bazı yerlerde kahkaha atıp bu kadarı olmaz desem de bazı yerlerde acım katlandı. Özellikle çocuk tacizi/tecavüzü ile ilgili yaşanan olaylarda. Müebbet hapis caydırıcı bir ceza mı suç işleme potansiyeli olanlar için bilemiyorum. Sade ve anlaşılır bir şekilde, olayların duygularını bize aktararak güzel bir şekilde kaleme almış yazarımız. Ara ara açıp okumak için de seçilebilecek bir kitap. Sizlere de tavsiyemdir. Yazarımızın kalemine sağlık Kasımcan Sarıkaya
Genç Bir Ağır Ceza Hâkiminin AnılarıKasımcan Sarıkaya · Adalet Yayınevi · 202485 okunma
C. isimli okura yanıt verildi
KÜBRA NUR BAŞCIL
Kitabın baskısı tükenmiş
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
8/10
·240 syf.··
2025 48. kitabı
·
33 saatte okudu
·
Okunma: 10 Haziran 2025 20:56
‎Merhaba sevgili kitap kurtları bugün sizlere roman tarzında yazılmış bir kitapla geldim ‎Kitap yalnızlığı ile barışık yaptığı şeyi en iyi yapan bu yüzden de en iyi mutsuz olan karakterimizi anlatıyor. Ona en iyi gelen şey Çarşaf ve Yastık. Çarşaf kedisi, Yastık kaktüsü. ‎Yaşadığı şeyler anlatılırken bir kitap, bir filmden de bahsediliyor. En iyi arkadaşlaeı onlar oluyor. ‎Beyin tümörüne yakalanıp hastaneye yatacağı zamana kadar adını öğrenemiyoruz. Yanına gelen Fikret Tan sayesinde adının Tufan olduğunu öğreniyoruz. Ameliyat olacağı süreye kadar da aralarındaki sohbeti okuyoruz. ‎Yalnızlığı, aşkı, film-kitap incelemelerini ele alan bu kitapta Gogh'a dair düşünceleri de okuyoruz. Ne zaman başlayacağım diye düşünürken konusunda ile beni içine çekip 2 günde bitirdiğim ve altını çizdiğim cümlelerin olduğu bir kitap oldu. Siz de Tufan'ın yalnızlığını, neler yaşadığını, neden bu hale geldiğini, ameliyattan çıkıp çıkamadığını, Fikret Tan'ın aşkını, yapılan incelemeleri öğrenmek istiyorsanız mutlaka okumalısınız. ‎Yazarımızın kalemine sağlık Cihad Kök
Uyuyunca Geçmeyen Şeyler VarCihad Kök · Arunas Yayıncılık · 202582 okunma
Cihad KÖK isimli okura yanıt verildi
KÜBRA NUR BAŞCIL
Ben teşekkür ederim 🙏🏻
Puan vermedi·256 syf.··
2024 29. kitabı
·
10 günde okudu
·
Okunma: 29 Nisan 2024 14:03
Merhaba sevgili kitap kurtları bugün sizlere kişisel gelişim tarzında yazılmış bir kitapla geldim Diğer kişisel gelişimlerden farklı olarak içsel dünyamızda değişiklik yapılmasından bahsedilmiş. İçsel enerjimizden bedenimize, zihnimize yağışan yolculuklar anlatılmış. Bazen kendi yaşantısından bazen de yaşanan olaylardan örnekler verilmiş. Kendimizi dinlemek, kendimize çekilmek için neler yapabileceğimizden bahsedilmiş . Mutlu bir hayata ulaşmak için bunlar yeterli mi bilemem ama başlamak, bir adım atmak isterseniz deneyebilirsiniz. Yazarımızın kalemine sağlık
İçsel MühendislikSadhguru Jaggi Vasudev · Libros Kitap · 202480 okunma
zeynep çiçek isimli okura yanıt verildi
KÜBRA NUR BAŞCIL
Aslında yoga tarzı şeylerden bahsedilmişti daha çok.
10/10
·240 syf.··
Beğendi
·
2024 9. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 02 Şubat 2024 17:51
Merhaba sevgili kitap kurtları bugün sizlere psikolojik roman tarzında yazılmış bir kitapla geldim Kitap aslında dördüncü kitapmış. İlk kitapları okumadan da olay anlaşılabilir olsa da ilk kitapla ton da okunmadı taraftarıyım. Ben biraz sondan başlamış olabilirim Kitabımıza gelecek olursak ailelerdeki sorunlardan, çocukların yaptıkları zorbalıklardan, bunların nasıl çözüme kavuştuğundan, Derviş Dede'nin notlarıyla nasıl iyileştiklerinden bahsediyor. Bu notlarda aslında Allah'ın kelamları yazıyor ya da onu hatırlamamızı sağlıyor. Çolpan ve Zeynep de Derviş Dede aracılığıyla tanışıyor ve kardeş gibi oluyorlar. Olayları okurken çok duygulandım, çok üzüldüm. Bir evliliğin kurtarılmak için mücadele edilmesi çok güzeldi çünkü bı devirde bitirmek daha kolay. Bir çocuk zorbalık yaşadığında ailesinin ona inanıp arkasında durması da şahaneydi. Yaşamdan alınan olayların anlatılması gibi geldi bana. Umarım okuyanlar da iyileşir. Çok sevdiğim bir kitap oldu. Diğer kitapları da temin edeceğim inşallah 🩷 Funda Uçuk Er
İyileşme ZamanıFunda Uçuk Er · Hayy Kitap · 20231,101 okunma
Büşra isimli okura yanıt verildi
KÜBRA NUR BAŞCIL
Bağlantılı imiş ama ayrı da okunabilir dediler ben de öyle okudum. Ama baştan okumak daha mantıklı gibi geldi bana olayları tam anlamıyla bilmek için
10/10
·255 syf.··
Beğendi
·
2022 134. kitabı
·
19 saatte okudu
·
Okunma: 09 Aralık 2022 16:53
Merhaba sevgili kitap kurtları bugün sizlere deneme tarzında yazılmış bir kitapla geldim Yazarın kaleminden okuduğum ikinci kitap İlk kitap #KışÜzümü nü severek okumuştum. Bu kitap 3 bölümden oluşuyor. İlk bölümde yazarımız bu kitabı niçin, nasıl yazdığından, bu zamana nasıl geldiğinden, bizlerin ne kadar değerli olduğundan ve farklı yerlerden/hayatlardan bir araya gelmiş öğretmenlerden bahsediyor. İşin özü "Biz", "Siz", "Onlar" şeklinde kitaba giriş yapılıyor. İkinci bölümde ise çocukluktan, eğitimden, öğretimden, bzı kelimelerin kökeninden, eğitimin bozukluğundan bahsedilmiş. Bunlar anlatılırken bazen özlü sözlerle, bazen hikayelerle, bazen de yazarımızın öğrencileriyle yaşadığı olaylarla desteklenmiş. Üçüncü bölüme geldiğimizde ise geçmişe bakış, dilin önemi ve kendine nasihatlerden bahsediyor. Kitap herkesin okuması gereken bir kitap. Altını çize çize, düşüne düşüne okuduğum bir kitap oldu. Bir eğitimci olarak iyi ki okudum dediğim bir kitap oldu. Kesinlikle tavsiyemdir, büyük küçük fark etmezsizin okuyabilirsiniz Kendinizden izler bulacağınıza, yüreğinize dokunacağına eminim Betimlemeler olsun, yazarın olayları ele alış şekli olsun, onları örnekleyişi olsun harikaydı. Özellikle dine yönelik yazılanlar Tonyukuk'tan Napolyon'a, Bosna'ya, Kanuni'ye ve diğerlerine uzanan bir yoldu. Anlatılması gereken anlatılmış, eleştirilmesi gerekenler eleştirilmiş. Ve ilk kitapta olduğu gibi bunda da yazarımıza katılıyorum. Eğitim sıkıntısı düzelmez ise ne insan düzelir ne halk. Bir şeyi daha anladım ki coğrafya gibi öğretmen de kaderdir. İyi öğretmenlere denk gelesiniz Yazarımızın da dediği gibi Gelişigüzel olmasın zamanlar, gelişi güzel olsun Sağlıkla ve huzurla kalın Yazarımızın kalemine sağlık
Gelişi Güzel ZamanlarM. Tekin Er · Ötüken Neşriyat · 202242 okunma
Biri-kim isimli okura yanıt verildi
KÜBRA NUR BAŞCIL
Ne demek meslektaşım 🌸😇