"Üşümeyi durduramıyordum, düşünmeyi durduramıyordum, üzerime gelen gölgeleri ya da kafamın içindeki sesleri durduramıyordum. Bazen kontrolsüz, o kadar üşüyordum ki bi süre, zaman geçmiyordu. Böyle anlarda titrerken bir şeye incindiğimi ama 'olsun' dediğimi düşünüyordum. Ne kadar güçlü olursanız olun, o gün olmasa da yaşamanız gereken duyguyu bir gün mutlaka yaşıyordunuz. Hiçbir sebep yokken kahkaha atmak gibi... Dans ederken durup ağlamaya başlamak gibi... Yaptığın o şey gelip eteklerine yapışıyordu."
"Güneşi izlediğin kadar dolunaya da şahit ol. Bırak gece üzerine gelsin, ne hissedeceğini kontrol etmeye çalışma çünkü saydığın tüm o yazarlar daima karanlıkta yaşadılar; onlara dokunmak istiyorsan, onları anlamak istiyorsan, arada gecenin seni zehirlemesine izin vermelisin."