Yaşanılanlar, görülenlerden öğrenilenler ne kadar acı olursa olsun, macera insanoğlu için büyük bir nimetti. Çünkü dünyadaki en büyük mutluluk bu dünyanın şahidi olmaktı.
Bir öğrencimin elinde görüp merak etmiştim bu kitabı. Bu kitapta kar var, ayaz var. Yüzünüze çarpıyor okurken... Doğu'da ebeveyn olmak var. İşini bilmeyen zalim öğretmen var. En önemlisi çocuk var. 15-16 yaşına gelince evlendirilmek istenen çocuklar var. Üzgünüm ama bu kitapta doğunun gerçekleri var. Yazar, her şeyi yaşayarak içinden anlatmış ki hepsi gerçek hepsi acı...
FerihaReyhan Güneş · Simer Yayınları · 202014 okunma