Manitasindan dahlenen herkese söylemek istediğim şey 👇🏻👇🏻👇🏻
nuvis
@nuvis
·
Haklısın, aşk dünyanın en güçlü duygusudur; haklısın, aşk insan aklını başından alır; haklısın, aşk hayatı anlamlı kılar. Ama inan bana önünde sonunda geçer. Geçtiğinde ise geride enkaz bırakır. Sıradan biri olsaydın sadece kalbin kırılırdı fakat sen bu ülkenin geleceğisin. Bu aşk geçtiğinde yaşayacağın yıkım, bu ülke için felaket olur.
Haklısın, aşk dünyanın en güçlü duygusudur; haklısın, aşk insan aklını başından alır; haklısın, aşk hayatı anlamlı kılar. Ama inan bana önünde sonunda geçer. Geçtiğinde ise geride enkaz bırakır. Sıradan biri olsaydın sadece kalbin kırılırdı fakat sen bu ülkenin geleceğisin. Bu aşk geçtiğinde yaşayacağın yıkım, bu ülke için felaket olur.
Abdülhamid dönemini kendi ağzından anlatan hoş bir kitap. 33 yıl süren hükümranlığın içeride başka dışarıda başka bilinmesi... Devlet nasıl yönetilmeli ve nasıl yönetici olmalı, bunları bizzat Sultan Abdülhamit Han'ın kendi ağzından anlatılıyor. Benim en çok dikkatimi çeken şey ise Mehmet Akif Ersoy'un Abdülhamid için "kızıl kâfir" diyor olmasıydı