nvrreth

nvrreth
@nvrreth
okuma alışkanlığını geri kazanmaya çalışan birisi
"kişioğlu hikâyecilikten kurtulamaz, kendi hikâyeleri ve başkalarının hikâyeleri arasında yaşar. başına gelen her şeyi hikâyeler içinden görür. hayatını sanki anlatıyormuş gibi yaşamaya çalışır. ama ya yaşamayı ya da anlatmayı seçmek gerek." — j. p. sartre / bulantı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
sonra da naylon duyarlılıklarıyla,güneş gözlükleriyle,çokça anlatım bozukluklarıyla cümleler kuruyorlardı oturdukları kafelerde.
gerçekliği bozarak,ruhumu ayakta tutmaya çalışıyordum.