Livaneli’ nin okuduğum güzel eserlerinden biri. Tarihimizde önemli bir yeri olan Abdülhamit’i akıcı ve sade bir dille okuyucuya anlatarak onu sevenlerle ona kızanları ortada buluşturuyor.
Yazarın diğer kitaplarını da okumuştum ama onlardan aldığım keyfi alamadım. İçinde hayata dair mesajlar alıyoruz fakat kitap resimlerle boşluklarla öyle doldurulmuş ki hikaye bana çok sade ve yavan geldi. Kitap 1 saat içinde bitmiş oluyor.