Nitelikli kitaplar okuyacağın güzel bir yıl olur inşallah <3
Bu sene belirlediğim birkaç kitabım şu şekilde;
1- Sophie Mackintosh - Mavi Bilet
2- Isabel Allende - Maya'nın Günlüğü
3- Wilson Rawls - Kırmızı Eğrelti Otunun Büyüdüğü Yer
4- Maeve Binchy - Yalnız Kadınlar Sokağı
5- Susanna Tamaro - Yanıtla Beni
6- Henri Charrière - Kelebek
7- Meg Mason - Keder ve Mutluluk
8- Jorge Amado - Jubiaba
9- Hanya Yanagihara - Değersiz Bir Hayat
10- Douglas Stuart - Shuggie Bain
11- Vigdis Hjorth - Miras
12- Hasan İzzettin Dinamo - Savaş ve Açlar
13- Trent Dalton - Evreni Yutan Çocuk
14- Brandon Sanderson - Son İmparatorluk
15- Alexandre Seurat - Sakar
16- Joachim Zelter - Yalanın Erdemi
17- Allain Gillot - Bir Ada İcat Etmek
18- Donna Barba Higuera - Son Hikaye Anlatıcısı