Toplumum en ufak eylemlerimize uyguladığı bu korkunç despotluğu olumlu yöne doğru kanalize etmek kimsenin aklına gelmez. Hiç faydalanamadığımız bu güçü boş yere heba edip dururuz.
"İnsanın mutluluğu için endişelerin yerine meşgaleleri koymaktan daha güzel bir şey olamaz ve mutluluk demek sıhhat demektir. Çalışma insanlığın derin yasasıdır ve her kim onu uygulamaz ise bütün üst düzey ve kalıcı zevklerden o anda vazgeçmiş olur düşüncesi o kadar doğrudur ki!"