"Neden hiçbir şey beklediğimiz gibi olmuyor?
Neden?
Neden çaresizce çürümek zorundayız acı ve arzularla ikiye bölünerek?
Neden hayatımı sürgün geçirdim?
Neden yalnızca o nadir anlarda kendimi evimde hissettim, dilimi konuşma lütfu nasip olunca?
Kendi dilimi.
Kayıp kelimeleri henüz telafi edebiliyorken ya da sessizlikte unutulmuş kelimeleri bulup çıkarabiliyorken.
Neden yalnızca o zaman ayak seslerimi duyabildim... yeniden evimin içinde yankılanan?
Neden?
Söyle anne,
neden sevmeyi bilmiyoruz?"
🎬Eternity and a day