Kameram kötü diyorum o güzel çıktığın fotoğrafları nasıl çektin o zaman diyor lan ben güzelim kameram kötü
Esef
Allahım onun daima bahtı açık olsun! En hayırlı sevgiliye aşık olsun! Kalpleri muhabbetle dolaşık olsun! Ben olamadım o ona yaraşık olsun! Metehan Höbek
Şiir
Reklam
"Sana bir iş veya çıkar sebebiyle muhabbet besleyen kimsenin sevgisi, o iş bitince tükenir." | Ebû Hayyân et-Tevhîdî
En neşeli insanların ağlaması gökyüzünün masmaviyken aniden gürlemesine benzer kimse yağmur beklemiyordur ama o fırtına aslında çoktan kopmuştur

h̸e̸l̸i̸n̸ ̸s̸u̸n̸a̸ ❥⁠˙

@hqliinssu
·
Komik birinin ağladığını görmek nasıl hissettiriyor?
"Neden hiçbir şey beklediğimiz gibi olmuyor? Neden? Neden çaresizce çürümek zorundayız acı ve arzularla ikiye bölünerek? Neden hayatımı sürgün geçirdim? Neden yalnızca o nadir anlarda kendimi evimde hissettim, dilimi konuşma lütfu nasip olunca? Kendi dilimi. Kayıp kelimeleri henüz telafi edebiliyorken ya da sessizlikte unutulmuş kelimeleri bulup çıkarabiliyorken. Neden yalnızca o zaman ayak seslerimi duyabildim... yeniden evimin içinde yankılanan? Neden? Söyle anne, neden sevmeyi bilmiyoruz?" 🎬Eternity and a day
Kendinizi sabote etmeyi bırakın !
İçimizdeki şeytanı susturamayız, dinlememeyi öğrenebiliriz sadece, çünkü o şeytan da biziz.
Duygu ve Düşünce
Reklam
Reklam