damla

damla
@o1damla
Benim bütün çabam kimseye muhtaç olmadan yaşamak.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
seni hem sevdim hem senden nefret ettim
Öyle hissetmenin suçlusu o olsa da, nasıl hissettiğimin sorumlusu o değildi. Bendim.
Sayfa 97 - Butik Yayıncılık·Kitabı okudu
Gerçekte hiç kafaya takmamak diye bir şey yoktur. Bu imkansızdır. Hepimiz bir şeyleri kafaya takarız. Hiçbir şeyi kafaya takmamak da bir şeyi kafaya takmaktır. Gerçek soru şudur: Neyi kafaya takmayı seçiyoruz?
Sayfa 93 - Butik Yayıncılık·Kitabı okudu
Tüm kişisel gelişim ve büyüme aynı basit farkındalıktan ortaya çıkar ve gelişir: Bizler birer birey olarak dışsal etkenler ne olursa olsun yaşamımızdaki her şeyden sorumluyuz. Başımıza gelenleri kontrol edemeyiz. Ama başımıza gelenleri nasıl yorumladığımızı ve nasıl tepki gösterdiğimizi her zaman kontrol edebiliriz.
Sayfa 92 - Butik Yayıncılık·Kitabı okudu