📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu yazarın okuduğum en sürükleyici kitabı olabilir. Başlarken çok büyük beklentilerle başlamamıştım ama şok oldum. Kitap konusundan kısaca bahsetmek gerekirsek Cass ve ablası Emma 3 yıl önce birden kaybolur. Ve 3 yıl sonra Cass yanında Emma olmadan ortaya çıkar. Ve narsist annesi tekrardan eski konumuna gelebilmek için kızının deli olduğunu düşünür. Kitap 2 bakış açısından anlatılıyor Dr. Abby ve Cass. Kitabın narsistlik kavramanı açıklama şekli çok ilginçti normalde narsist diye nitelendirdiğimiz kavramın aslında ne kadar büyük ve ne kadar kaotik olduğunu görüyoruz. SPOILERR. Emma’yı hamile bırakanın Bay Martin olduğundan ve Lucy Bill çiftinin onun ayarladığından oldukça emindim tabii Emma’nın çoktan ölmüş olduğunu öğrene kadar . Cass’in planı çok dahiyaneydi bu sayede hem ablasının adeletini sağladı hemde çocuğunu Hunter’dan korudu. Bu ailenin kaotik yapısı sizi ağzı açık okumaya teşvik ediyor kim kime sarkıyor belli değil. Ve Judy Martin’in kendi kızını öldürecek kadar ileri gitmesi waow. Bence madur en başından beri Emma’ydı annesinin onu rakip olarak görmesinden ötürü hep tehlike faktörüydü Cassi de kontrol etmesini sağlayacak bir piyondu. Emma karakteri keşke yaşıyor olsaydı ya da daha çok sahnesi olsaydı çünkü o yanlışta olsa kendini korumak için çabaladı.