Tek kelimeyle bayıldım. Uzun süredir bu kadar ters köşeli ve akıcı bir kitap okumamıştım. Kapağındaki Tess Gerritsen yorumunu görünce kötü bir kitap çıkmayacağını anlamıştım ama bu tahmin ettiğimin de üzerinde mükemmel bir kitaptı. Kısaca konumuzundan bahsetmek gerekirsek Amy 1995 yılında ortadan kayboluyor (15 yaşındayken) ve birkaç gün sonra yarı ölü halde bulunuyor. Amy artık bitki denilen bir hayata tabii oluyor . Annesi bu acıya dayanamayıp intihar ediyor ve üvey babası da suçlamalardan kaçıp başka bir yere taşınıyor. Alex ise Amy’le aynı yaşta olan ve zamanında bu haberi duyan serbest bir gazeteci. Bir hastane ziyareti sırasında Amy’i görüp hatırlıyor ve Amy’e ne olduğunu ortaya çıkarmaya çalışıyor. Kitabımız birkaç farklı bakış açısıyla yazılıyor. Kısa kısa Amy’nin düşünceleri var ama kitap genel olarak Alex ve Jacob( Amy’nin eski erkek arkadaşı ) üzerinden dönüyor. SPOILERRR!!!!! İlk sayfalardan itibaren Grahamdan şüpheleniyordum tabii Tom’u da unutmamak gerek. Ama Tom’u yaşı nedeniyle elemiştim. AMA NE DEMEK SIMON’du. Yazar öyle bir ters köşe yapmış ki şok oldum şu ana kadar bütün suçlar Graham’a yönelikte arada Simon’un da tenis oynadığı bize ipucu olarak verilmişti ama hiç dikkat etmemiştim. Çok başarılı bir kitaptı gerilim sevenler bu kitabı kaçırmamalı.
Nefesini TutHolly Seddon · Yabancı Yayınları · 2016344 okunma
Subjektif bir inceleme yapmak gerekirse kitap çok akıcı değildi. İlk 150 sayfa boyunca olayların ne zaman başlayacağını ya da neden hala başlamadığını sorguladım. 470 sayfa bir kitaptı birkaç gün içerisinde bitebilecekken 1 haftada bitirebildim. Şahsen ben çok zevk alarak okumadım. Kötü değildi ama biraz şişirilmiş bir kitap olduğunu düşünüyorum . Daha iyi retellingler okumuştum. Yine de şans verilebilir. Kısaca konusundan bahsetmek gerekirsek Avolon’u leş yiyicilerin sarmasından ötürü Peter kendisine çocuklardan oluşan bir grup kurar adı Şeytanlardır. Tabii Peter bu çocukları özellikleri zor durumda olan ve başka şansı olmayan çocuklardan seçmekte ( kaçırmaktadır). Çünkü Mist’in içine girdikten sonra herkes yalnızdır. Kızıl Kemik, Sekue ve Abraham Peter’ın en eski şeytanlarındandır ve bu savaşta ona yardım etmektedir. Ve tabi bir de Nick’miz var annesini terk edip kendi hayatından kaçmaya çalışırken Peter’le karşılaşır. SPOILER!!! NE DEMEK NICK ÖLÜYOR. Saçmalama Nagihan. 450 sayfa boyunca yaşayan adamı sonda harcamak ve Peter’ı yalnız bırakmak bilemedim yani. Peter’ın UluBoynuzun oğlu olduğu en baştan belliydi ama şaşırmış gibi yapalım hadi. Çok fazla kaybın olduğu bir kitaptı. Modron’sa bencil bir tanrıçaydı sadece.
Çocuk HırsızıBrom · İthaki Yayınları · 2021238 okunma